مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 23:002023-11-15سياسي

همایش بین المللی اندیشه های علامه محمدتقی جعفری در دانشگاه تبریز برگزار شد


همایش بین المللی اندیشه های علامه محمدتقی جعفری با حضور جمعی از اساتید، محققان و دانشجویان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد انوری، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی در دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همایش بین المللی اندیشه های علامه محمدتقی جعفری با حضور جمعی از اساتید، محققان و دانشجویان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد انوری، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان آذربایجان شرقی در دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر سعید علیزاده، برگزاری این همایش بین المللی توسط مرکز پژوهشی سه علامه تبریزی را کاری ارزشمند و ماندگار برای احیاء و اجرای کارهای بزرگ توسط این مرکز در دانشگاه بیان کرد و گفت: در گذشته با توجه به بی مهری های که به مرکز پژوهشی سه علامه تبریزی صورت گرفته، برگزاری این همایش موجب احیای دوباره این مرکز و به خصوص انجام کارهای ارزشمند و تاثیرگذار درباره سه علامه ها در آینده خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تبریک پیروزی و موفقیت های نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، اظهار کرد: جبهه مقاومت با این عملیات غرور آفرین پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالید و نقاب از چهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی اندیشه های علامه محمدتقی جعفری در دانشگاه تبریز برگزار شد

همایش بین المللی اندیشه های علامه محمدتقی جعفری در دانشگاه تبریز برگزار شد