مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-19سياسي

روایت هنجارشکنی در یک جشن فارغ التحصیلی و نگاهی به قوانین پوشش در دانشگاه های دنیا


جشن فارغ التحصیلی در پردیس جزیره کیش دانشگاه صنعتی شریف با هنجارشکنی پوششی همراه بود، این در حالی است که معتبرترین دانشگاه ها در دنیا قوانین پوششی دقیقی دارند که تمام ارکان دانشگاه باید به آن پایبند باشند.

-   پس از اعلام دستور وزیر علوم واکنش های مسؤولان اعم از عذرخواهی و حتی استعفا را شاهد بودیم؛ دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: متأسفانه، در بخش پایانی مراسم، هنگام اهدای جوایز و گرفتن عکس دسته جمعی، مواردی از عدم رعایت شئونات و قوانین مشاهده شد که در شأن خانواده بزرگ دانشگاه صنعتی شریف نبود و منجر به امتناع رییس و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه از مشارکت در اهدای بخشی از جوایز و ترک سالن همایش از سوی رییس دانشگاه شد.

همچنین دانشگاه صنعتی شریف، ضمن محکوم کردن ناهنجاری اتفاق افتاده در آن مراسم و عذرخواهی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همه دلسوزان جمهوری اسلامی ایران، اهتمام مسئولین دانشگاه به برخورد جدی با مسببین این رخداد و افرادی که در این زمینه قصور یا تقصیری داشته اند را در اسرع وقت اعلام کرد.

 علی سلک غفاری رییس پردیس بین المللی کیش نیز از سمت خود استعفا کرد؛ پس از این استعفا هم علی شمسی پور سخنگوی وزارت علوم دوباره در توییتی اعلام کرد: با وجود این استعفا، بررسی برای روشن شدن همه ابعاد مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت هنجارشکنی در یک جشن فارغ التحصیلی و نگاهی به قوانین پوشش در دانشگاه های دنیا

روایت هنجارشکنی در یک جشن فارغ التحصیلی و نگاهی به قوانین پوشش در دانشگاه های دنیا