مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-21بين الملل

نامه شماری از اعضای دموکرات کنگره به بایدن درباره غزه


گروهی از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا در نامه ای از رییس جمهور این کشور خواسته اند تا رژیم صهیونیستی را برای تسهیل ورود کمک های بشردوستانه به غزه تحت فشار قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس ،گروهی از قانونگذاران دموکرات کنگره آمریکا از جو بایدن خواسته اند تل آویو را تشویق کند تا یک سری از اقدامات فوری شامل بازگشایی گذرگاه مرزی و امکان ارسال کمک های بشردوستانه به غیرنظامیان بی گناه غزه را تسهیل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز گروهی از سناتورهای دموکرات در نامه ای خطاب به بایدن نوشته اند: مقابله با تهدیدات حماس و حفاظت از غیرنظامیان در تضاد با یکدیگر نیستند.

علاوه بر این، حقوق بین الملل بشردوستانه ایجاب می کند که غیرنظامیان در جریان درگیری های مسلحانه میلن حماس و اسراییل مورد حفاظت قرار گیرند.

نامه مذکور از سوی توسط سناتورهای دموکراتی مانند تامی بالدوین ، تیم کین و کریس ون هولن نوشته شده و از سوی هشت نماینده دموکرات دیگر امضا شده است.

کاخ سفید هنوز هیچ اظهار نظری در مورد نامه ارسال شده، مطرح نکرده است.

قانونگذاران این نامه را در حالی ارسال کرده اند که دولت بایدن گفته است در حال نزدیک شدن به توافقی برای تبادل 240 تن از اسرای مربوط به جنگ میان حماس و رژیم صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه شماری از اعضای دموکرات کنگره به بایدن درباره غزه

نامه شماری از اعضای دموکرات کنگره به بایدن درباره غزه