مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-15بين الملل

قدردانی مقامات پیشین آمریکایی از دولت بایدن به خاطر حمایت از اسراییل


جمعی از مقامات سیاسی اسبق دولت بایدن و اوباما در یک نامه از حمایت های رییس جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه قدردانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات سابق دولت های بایدن و اوباما در پیامی از جو بایدن به دلیل اقداماتش در زمینه حمایت از رژیم صهیونیستی به دنبال حملات 7 اکتبر حماس به مواضع این رژیم در اراضی اشغالی حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان ان، حمایت مقامات سابق دولت بایدن و اوباما از مواضع رییس جمهور آمریکا در قبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه در حالی صورت می گیرد که  بایدن با اختلافات درون حزبی شدیدی در رابطه با این موضوع مواجه است.

پیام حمایتی مذکور از سوی این مقامات سیاسی بلند مرتبه در قالب نامه ای که به امضای 116 مقام رسیده، ارائه شده است و توسط سی ان ان به اشتراک  گذاشته شده است.

سی ان ان در این رابطه نوشته است ، اقدام مذکور در بحبوحه تشدید شکاف ها میان دولت بایدن و اسراییل بر سر حملات زمینی اسراییل به غزه تشدید شده است و این موضوع بر اتحاد حزب در آستانه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2024 تاثیر گذاشته و به شدت آن را تهدید می کند.

در این راستا، تاکنون نامه های اعتراض آمیز بی شماری از سوی مقامات دولت بایدن نوشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی مقامات پیشین آمریکایی از دولت بایدن به خاطر حمایت از اسراییل

قدردانی مقامات پیشین آمریکایی از دولت بایدن به خاطر حمایت از اسراییل