مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-13سياسي

فرمانده هوافضای سپاه: آمریکا از جیب مردمش برای کودک کشی در غزه هزینه می کند


سردار حاجی زاده صبح امروز در حاشیه کنگره بزرگداشت شهیدطهرانی مقدم گفت: امریکایی ها خود را در سرنوشت رژیم صهیونیستی شریک می کنند و هزینه این موضوع را می پردازند و از جیب مالیات دهندگان آمریکایی برای کودک کشی هزینه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه صبح امروز در حاشیه کنگره بزرگداشت شهید طهرانی مقدم در دانشگاه شهید رجایی، در پاسخ به سوالی درباره قدرت امروز نیروی هوافضای سپاه، بیان کرد: ما امروز فقط در حوزه موشکی در تراز جهانی نیستیم بلکه در حوزه پهپادی، فضایی، پدافندی، رادار و سایر بخش ها نیز از الگوی شهید طهرانی مقدم استفاده شده است و دانشمندان پرتعدادی در مجموعه ما و همچنین در حوزه های عملیاتی حضور دارند.

وی ادامه داد: این مسیر تولید قدرت نه تنها در سطح منطقه ای بلکه در سطح جهانی نیز اتفاق افتاده است و سرمایه ای برای امنیت ملی و منطقه است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به سوالی درباره ادعای غرب در خصوص مباحث مرتبط با موشک های برد بلند ایران که قابلیت رسیدن به اسراییل را دارند فقط در حد یک ادعاست، عنوان کرد: من چنین مطلبی نشنیده ام و کسی چنین ادعایی نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده هوافضای سپاه: آمریکا از جیب مردمش برای کودک کشی در غزه هزینه می کند

فرمانده هوافضای سپاه: آمریکا از جیب مردمش برای کودک کشی در غزه هزینه می کند