مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-19سياسي

هشدار نمایندگان مجلس: نگاه محدودیت زا به رمز ارزها، ظرفیت ها را نابود می کند


در حالی که در بسیاری از کشورهای منطقه، مردم و کارها تحت چتر حمایتی و قانونی حاکمیت هر کشور، در فضای مطلوب تر و امن تری به فعالیت و توسعه در زمینه رمز ارزها می پردازند، - در داخل ایران و در خلا قوانین حمایتی، محدودیت هایی از طرف برهی نهادهای دولتی اوضاع را برای همه دشوارتر کرده است.

تعداد ی از نمایندگان مجلس نسبت به ایجاد محدودیت های غیرکارشناسی علیه کاربران و کسب و کارهای فعال رمز ارزها در کشور انتقاد کردند و نسب به عواقب تصمیمات غیر اصولی در این زمینه هشدار دادند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، گزارش های تخصصی نشان می دهد تعداد قابل توجهی از مردم ایران در طی سال های کذشته به بازار رمزارزها ورد کرده اند و طبق آماری که اتاق بازارگانی ایران دو سال پیش داده تعداد این افراد از 12 میلیون نفر هم عبور کرده است.

کارشناسان اعتقاد دارند اکنون به احتمال بالا کاربران علاقمند رمز ارزها از مرز 15 میلیون نفر نیز عبور کرده است.

این در حالی است که بیش از 12 سال از خلق بیت کوین می گذرد و تعداد قابل توجهی از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه با قوانین حمایتی سعی کرده اند از این صنعت برای رشد اقتصادی استفاده کنند.

در ایران اما با وجود داغ بودن بازار رمز ارزها، پیشرو بودن کاربران و تعداد بالا فعالان و کاربران این بازار نسبت به میانگین جهانی، هنوز هیچ قانون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نمایندگان مجلس: نگاه محدودیت زا به رمز ارزها، ظرفیت ها را نابود می کند

هشدار نمایندگان مجلس: نگاه محدودیت زا به رمز ارزها، ظرفیت ها را نابود می کند