مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-06سياسي

دفاع مقدس نرم افزار پیشرفت جامعه است


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خرم آباد گفت: دفاع مقدس نرم افزار پیشرفت جامعه است، جنگ اصلی در میدان گفتمان است، به ویژه بعد از فتنه 1388 و در میدان رسانه نیز این فضا حاکم است و در این میدان به سرباز نیاز داریم.

- ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خرم آباد گفت: دفاع مقدس نرم افزار پیشرفت جامعه است، جنگ اصلی در میدان گفتمان است، به ویژه بعد از فتنه 1388 و در میدان رسانه نیز این فضا حاکم است و در این میدان به سرباز نیاز داریم.

سرهنگ پاسدار محمد برامکی پانزدهم آبان ماه در آیین اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال و تجلیل از فعالان فضای مجازی بسیج شهرستان خرم آباد اظهار کرد: فرهنگ هوایی است که ما آن را تنفس می کنیم و اگر آلوده باشد ما را مسموم می کند.

وی با بیان اینکه نسبت امام با امت یک نسبت ویژه است که تربیت و هدایت افکار عمومی را به دنبال دارد، یعنی وظیفه اصلی امام تربیت و هدایت افکار عمومی است، افزود: سابقاً این مأموریت با منبر و خطابه بود ولی در دنیای امروز فضای مجازی و رسانه این کار را انجام می دهد.

برامکی افزود: دفاع مقدس نرم افزار پیشرفت جامعه است، جنگ اصلی در میدان گفتمان است، به ویژه بعد از فتنه 1388 و در میدان رسانه نیز این فضا حاکم است و در این میدان به سرباز نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس نرم افزار پیشرفت جامعه است

دفاع مقدس نرم افزار پیشرفت جامعه است