مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 20:402023-10-31ورزشي

حمایت از ورزش قهرمانی وظیفه همه مسوولان است


سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: حمایت از ورزش قهرمانی وظیفه همه مسئولان است، باید بستر حمایت از کسانی که تمام زندگی خود را وقف ورزش می کنند فراهم شود تا بتوانند بدون دغدغه تنها به فکر تمرین باشند چون ورزشکاری که باید شبانه روز تمرین و خود را برای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جمیل لطف الله نسبی در مراسم تجلیل شورا و شهرداری سنندج از وی که با حضور پیشکسوتان و نام آوران ورزش در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرگز خود را سزاوار این میزان لطف و محبت نمی بینم و از تک تک بانیان برگزار کننده این مراسم تقدیر می کنم.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش مشکلات فراوانی وجود دارد که رفع این مشکلات نیازمند تلاش جهادی است و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که به واسطه حضور و درخشش ورزشکاران کردستانی در عرصه های ملی و جهانی این دست از مراسمات برای تجلیل از ورزشکاران به جای مربیان برگزار شود.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشور عنوان کرد: کردستان به لحاظ ستاره های ورزشی دارای وزنه قوی است اما جای تاسف دارد که ما در بازی های آسیایی تنها دو نماینده و در المپیک فقط یک نماینده داشته باشیم.

وی بر ضرورت برنامه ریزی و تصمیم سازی های درست در راستای حمایت بیشتر از ورزش های قهرمانی در استان تاکید کرد و گفت: باید به نحوی عمل کنیم که تعداد ورزشکاران ما د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ورزش قهرمانی وظیفه همه مسوولان است

حمایت از ورزش قهرمانی وظیفه همه مسوولان است