مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-10بين الملل

اردوغان: تصمیمات نشست سران کشورهای اسلامی برای جنگ غزه مهم خواهد بود


رییس جمهور ترکیه با گفتن این که جزییات مسائل جنگ غزه در نشست آتی سازمان کنفرانس اسلامی مورد بحث قرار خواهد گرفت، تصمیمات این نشست را در زمینه این مناقشه حائز اهمیت دانست.

- رییس جمهور ترکیه با گفتن این که جزییات مسائل جنگ غزه در نشست آتی سازمان کنفرانس اسلامی مورد بحث قرار خواهد گرفت، تصمیمات این نشست را در زمینه این مناقشه حائز اهمیت دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه امروز گفت، تصمیماتی که در نشست آتی سازمان کشورهای اسلامی در ریاض اتخاذ می شود، برای تداوم روند حل وفصل درگیری ها در نوار غزه حائز اهمیت خواهد بود.

قرار است این نشست 11 نوامبر (20 آبان) برگزار شود.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که اردوغان در این باره به خبرنگاران گفت: موضوع اصلی این نشست مناقشه اسراییل-فلسطین خواهد بود و شرکت کنندگان درباره تمامی جزییات این مسئله و انجام شدن توافقی برای آتش بس بشردوستانه در اسرع وقت مذاکره خواهند کرد.

رییس جمهور ترکیه گفت: چه کاری از دست کشورهای شرکت کننده بر می آید؟ کشورهای منطقه چه کاری می توانند بکنند؟ کشورهای خارج از منطقه چه کاری می توانند بکنند؟ مالزی، اندونزی، پاکستان، ترکیه و تمام ما چه کاری می توانیم بکنیم؟ با مذاکراتمان بسیاری از چیزها روی میز قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: تصمیمات نشست سران کشورهای اسلامی برای جنگ غزه مهم خواهد بود

اردوغان: تصمیمات نشست سران کشورهای اسلامی برای جنگ غزه مهم خواهد بود