مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-20پزشكي

به این دلایل رژیم سوپ مضر است


علی رغم ادعای برخی از استادان کاهش وزن به موثر بودن رژیم غذایی سوپ، اما باید بدانید که این رژیم گزینه خوبی برای کاهش وزن نیست.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از بهداشت نیوز، علی رغم ادعای برخی از استادان کاهش وزن به موثر بودن رژیم غذایی سوپ، اما باید بدانید که این رژیم گزینه خوبی برای کاهش وزن نیست.

این یک رژیم غذایی بسیار محدود است که خطر ابتلا به کمبود ویتامین ها و مواد مغذی را افزایش می دهد و حتی می تواند سلامت کلی شما را به خطر بی اندازد.

  شما برای کاهش وزن نباید خود را گرسنه نگه دارید یا کل گروه های غذایی را حذف کنید، بلکه باید سعی کنید که سبک زندگی خود را تغییر داده و میزان مصرف غذای خود را با توجه به نیاز های بدن تنظیم کنید.

رژیم سوپ چیست؟رژیم سوپ یک روش برای کاهش وزن است که در آن شما فقط مجاز به مصرف سوپ هستید و هدف اصلی این رژیم کاهش وزن سریع است.

طرفداران این رژیم غذایی ادعا می کنند که مصرف سوپ به طور مداوم و در عرض یک هفته، باعث کاهش وزن بین 3 تا 8 کیلوگرم می شود؛ اما باید بدانید که این موضوع اولین علامت هشدار دهنده از خطرات این رژیم غذایی است.

از آنجایی که رژیم غذایی سوپ محدودکننده است، افرادی که از آن پیروی می کنند در معرض عوارض جانبی از خفیف تا شدید قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به این دلایل رژیم سوپ مضر است

به این دلایل رژیم سوپ مضر است