مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-17ورزشي

گنبدکاووس قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان گلستان


رییس هیأت کشتی گلستان با بیان اینکه مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان استان به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد، ادامه داد: کشتی گیران برتر به اردوی تیم منتخب استان جهت حضور در رقابت های کشوری دعوت می شوند.

- ایسنا/گلستان رییس هیأت کشتی گلستان با بیان اینکه مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان استان به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد، ادامه داد: کشتی گیران برتر به اردوی تیم منتخب استان جهت حضور در رقابت های کشوری دعوت می شوند.

علی اکبر بصیرنیا، صبح جمعه 26 آبان ماه 1402 در جمع خبرنگاران از پایان فرآیند برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان استان گلستان و بازگشت تیم ها به شهرستان های خود خبر داد و اظهار کرد: این رقابت ها پنج شنبه 25 آبان ماه به میزبانی شهرستان گنبدکاووس آغاز و شامگاه همان روز با معرفی کشتی گیران برتر پایان یافت.

وی با بیان اینکه مسابقات با حضور 125 کشتی گیر از سراسر استان در 10 وزن برگزار شد، ادامه داد: پس از پایان تیم گنبدکاووس با 169 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم نوکنده با 165 امتیاز نائب قهرمان شد و تیم گرگان با 165 امتیاز به جایگاه سوم این دوره بسنده کرد.

رییس هیأت کشتی گلستان به برگزاری مسابقات فوق در سالن دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان و حضور پرشور تماشاگران علاقمند به این ورزش المپیکی اشاره کرد و افزود: بی شک کشتی در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنبدکاووس قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان گلستان

گنبدکاووس قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان گلستان