مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-25سياسي

«شرط سنی» کنکوری ها برای ورود به دانشگاه فرهنگیان / احتمال تغییر این شرط در سال آتی


در کنکور سال های 97 و 98 حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی 22 سال تمام، در کنکور سال 99 حداکثر سن 24 سال تمام و در کنکور سال 1400 حداکثر سن 22 سال تمام تعیین شد.

- شرط سنی کنکوری ها برای ورود به دانشگاه فرهنگیان / احتمال تغییر این شرط در سال آتی در کنکور سال های 97 و 98 حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی 22 سال تمام، در کنکور سال 99 حداکثر سن 24 سال تمام و در کنکور سال 1400 حداکثر سن 22 سال تمام تعیین شد.

علی رغم ابطال شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان از سوی هیات عمومی دیوان عدالت اداری، مهر امسال کنکوری های 1402 طبق محدودیت سنی که در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام شده بود یعنی تا سقف سنی 24 سال، به دانشگاه فرهنگیان راه یافتند.

با این حال بنا بر اعلام مسئولان وزارت آموزش و پرورش، ممکن است با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان برای کنکور 1403 بیشتر یا کمتر از 24 سال شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی و تصویب مقررات و اصول لازم برای گزینش تخصصی و تربیت و استخدام معلمان، به تناسب احتیاجات در مراحل تحصیلی با رعایت ضوابط عمومی گزینش در کل کشور از جمله اختیارات شورای عالی آموزش و پرورش است و از آنجا که جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر فنی شهید رجایی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شرط سنی» کنکوری ها برای ورود به دانشگاه فرهنگیان / احتمال تغییر این شرط در سال آتی

«شرط سنی» کنکوری ها برای ورود به دانشگاه فرهنگیان / احتمال تغییر این شرط در سال آتی