مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-24سياسي

از همفکری مردم و نخبگان در عرصه تصمیم گیری و اجرا بهره گرفته شود


دستیار استاندار کردستان در حوزه مردمی سازی امور دولت بر به کارگیری مردم در عرصه تصمیم سازی و تصمیم گیری تاکید کرد.

- ایسنا/کردستان دستیار استاندار کردستان در حوزه مردمی سازی امور دولت بر به کارگیری مردم در عرصه تصمیم سازی و تصمیم گیری تاکید کرد.

محمد صادق صادقی امروز سه شنبه(2 آبان ماه) در شورای اداری شهرستان سنندج، با بیان اینکه اگر ظرفیت عظیم مردمی به کمک دستگاه های دولتی بیایند، وحدت اسلامی شکل گرفته و دستاوردها و برکت های زیادی هم عاید دولت می شود، اظهار کرد: در اجرای مردمی سازی دولت، بیش از 45 دستگاه استانی با ابلاغ دستور مردمی سازی دولت در استان، افرادی را معرفی کرده و فرمانداران نیز باید در این در شهرستان ها اقدام کنند.

وی با تاکید بر به کار گیری و همفکری نخبگان و مردم برای معفری دستیاران مردمی سازی دولت افزود: باید در سه ساحت تصمیم گیری و تصمیم سازی، اجرا و نظارت و بازرسی باید از حضور مردم با هدف عملکرد وحصول نتیجه بهتر در خدمت رسانی به مردم بهره گرفت.

وی افزود: اگر نظارت عمومی مردم بر امورات جامعه وجود داشته باشد، قطعا خدمات دولت نیز به شیوه بهتر و مطلوبتری اجرا خواهد شد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی سازی امور عنوان کرد: یکی از مولفه های جهاد تبیین، انعکاس خدمات نظام و دولت است و ما به عنوان مسئول موظف هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از همفکری مردم و نخبگان در عرصه تصمیم گیری و اجرا بهره گرفته شود

از همفکری مردم و نخبگان در عرصه تصمیم گیری و اجرا بهره گرفته شود