مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-31بين الملل

بهره گیری شهرداری از دانش و ظرفیت های جهاد دانشگاهی برای پیشرفت مرکز لرستان


سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان خواستار بهره گیری شهرداری خرم آباد از دانش و ظرفیت های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی استان برای رشد و پیشرفت این شهر شد.

- ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان خواستار بهره گیری شهرداری خرم آباد از دانش و ظرفیت های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی استان برای رشد و پیشرفت این شهر شد.

دکتر فرهاد فرامرزیان 9 آبان در جلسه ی مبادله ی تفاهم نامه همکاری های مشترک بین جهاد دانشگاهی لرستان و شهرداری خرم آباد که با حضور داریوش بارانی بیرانوند شهردار این شهر انجام شد، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: تمام حامیان رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه به میدان آمده اند و باید تمام مسلمانان با یکدیگر متحد شوند تا از این مردم حمایت کنند.

وی ادامه داد: قطعا انتقام خون به ناحق ریخته کودکان و زنان مظلوم گرفته خواهد شد و اسراییل به خاک ذلت خواهد نشست.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان در ادامه صحبت هایش بیان کرد: جهاد دانشگاهی یکی از مولودهای انقلاب اسلامی که مورد عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد و در این مدت کارهای بزرگی انجام داده است.

فرامرزیان اضافه کرد: تمام قد آمادگی همکاری با شهرداری خرم آباد را داریم و می توانیم مکمل کارهای فرهنگی این نهاد باشیم؛ در موضوعات شهر و شهروندی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری شهرداری از دانش و ظرفیت های جهاد دانشگاهی برای پیشرفت مرکز لرستان

بهره گیری شهرداری از دانش و ظرفیت های جهاد دانشگاهی برای پیشرفت مرکز لرستان