مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-08سياسي

سومین هفته کتابخوانی عشایر فارس در فیروزآباد برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس گفت: همزمان با سی و یکمین هفته کتاب، سومین اردوی کتابخوانی عشایر فارس از 20 آبان ماه در شهرستان فیروز آباد برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین فیروزی با اشاره به برگزاری هفته سوم کتابخوانی عشایر فارس بیان کرد: سومین هفته اردوی کتابخوانی عشایر  اولین برنامه از هفته کتابخوانی است که در استان فارس اجرایی خواهد شد این در حالی است که این برنامه به میزبانی ایل نشینان منطقه منگرگ شهرستان فیروزآباد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: اردوی کتابخوانی عشایر روز شنبه 20 آبان ماه اجرا خواهد شد؛  برگزاری برنامه های ترویجی و فرهنگی کتاب محور، اهدای کتاب، ارائه خدمات کتابخانه سیار در مناطق عشایری، برگزاری مسابقه، جمع خوانی، قصه گویی، کلاس های مهارتی و آموزشی و.

از جمله برنامه های این رویداد یک روزه کتابخوانی در مناطق عشایرنشین است.

به گفته این مقام مسئول از جمله اهدافی که این برنامه به دنبال دستیابی به آن است میتوان به توسعه عدالت فرهنگی و تسهیل دسترسی جامعه عشایر به کتاب و منابع اطلاعاتی اشاره کرد.

فیروزی تأکید کرد: نخستین رویداد این طرح یکم شهریورماه در منطقه عشایری خسرو و شیرین آباده و دومین برنامه 29 شهریورماه در منطقه عشایری گردنه بزن شهرستان اقلید برگزار شد که با است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین هفته کتابخوانی عشایر فارس در فیروزآباد برگزار می شود

سومین هفته کتابخوانی عشایر فارس در فیروزآباد برگزار می شود