مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-17دانش

فرهنگ و محیط زیست از محورهای اساسی سند «یزد نوین» است


مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان یزد ضمن تببین عمومی سند تحولی «یزد نوین»، از فرهنگ و محیط زیست به عنوان دو محور اساسی در این سند یاد کرد.

- ایسنا/یزد مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان یزد ضمن تببین عمومی سند تحولی یزد نوین ، از فرهنگ و محیط زیست به عنوان دو محور اساسی در این سند یاد کرد.

اکرم فداکار روز گذشته در نشست تبیین عمومی سند یزد نوین که با حضور جمعی از مسئولین و فرهیختگان بافق با هدف رایزنی و تبیین این سند که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق برگزار شد، به ارائه توضیحاتی در خصوص این سند یزد تحولی و مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان یزد پرداخت.

کرد وی گفت: هدف جلسه تبیین نگاه متفاوت به سند یزد نوین است تا روح یزد نوین مورد توجه قرار گیرد فداکار حوزه فرهنگ را یکی از محورهای اساسی سند تحولی یزد نوین عنوان کرد و افزود: با توجه به تفاوت دیدگاه ها نسبت به حوزه فرهنگ و تنوع موضوعات این حوزه، تدوین برنامه فرهنگی کار سختی بوده و اهتمام به تدوین برنامه پیشرفت فرهنگی یزد شایسته تقدیر است.

وی در ادامه به اهمیت و ضرورت تدوین برنامه مذکور اشاره و بر بازبینی مجدد پیش نویس این برنامه از طریق تجمیع نظرات و پیشنهادات افراد صاحب نظر در حوزه فرهنگ تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ و محیط زیست از محورهای اساسی سند «یزد نوین» است

فرهنگ و محیط زیست از محورهای اساسی سند «یزد نوین» است