مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 04:352023-11-04اقتصادي

متروی تهران و صرفه جویی 15 هزار میلیارد تومانی در کشور


رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به آمار مسافران جابجا شده با مترو و تعداد سفر انجام شده، گفت که متروی تهران تنها در سال 1400 موجب صرفه جویی 15 هزار میلیارد تومانی در مصرف سوخت، - رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به آمار مسافران جابجا شده با مترو و تعداد سفر انجام شده، گفت که متروی تهران تنها در سال 1400 موجب صرفه جویی 15 هزار میلیارد تومانی در مصرف سوخت، استهلاک خودرو، تصادف و .

شده است.

مهدی پیرهادی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح دستاوردهای سفر شهردار تهران به چین در حوزه حمل و نقل گفت: این سفر یکی از سفرهای پر دستاورد برای مردم کشور و مردم تهران قلمداد می شود و قطعا مردم شهر تهران از دستاوردهای این سفر بهره می برند.

توسعه حمل و نقل عمومی به عنوان یک مد حمل و نقل در دسترس که هیچ سطحی از شهر را اشغال نمی کند و درعین حال موجب کاهش ترافیک و آلودگی هوا شده و جزو حمل و نقل پاک محسوب می شود یکی از دستاوردهای این سفر است.

وی با بیان اینکه توسعه واگن ها، مطلوبیت سفر، رضایتمندی شهروندان، کاهش زمان سفر و سفری ارزان را برای عموم مردم به ارمغان می آورد، گفت: برابر آمارها در سال 1400 تعداد 308 میلیون مسافر از مترو استفاده کرده اند که این آمار در سال 1401 به تعداد 409 میلیون مسافر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی تهران و صرفه جویی 15 هزار میلیارد تومانی در کشور

متروی تهران و صرفه جویی 15 هزار میلیارد تومانی در کشور