مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-14اقتصادي

ضرورت تسریع در راه اندازی پایانه صادراتی استان البرز


نایب رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: یک از ضروری ترین موارد برای تجارت محور بودن البرز تسریع در راه اندازی پایانه صادراتی استان است.

- ایسنا/البرز نایب رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: یک از ضروری ترین موارد برای تجارت محور بودن البرز تسریع در راه اندازی پایانه صادراتی استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یداله مالمیر روز سه شنبه 23 آبان در نخستین جلسه کمیسیون بازرگانی چهارمین دوره هیات نمایندگان اتاق البرز گفت: بر اساس تصمیمات و سیاست های چهارمین دوره هیات نمایندگان تاکنون چهار کمیسیون صنعت و معدن و گردشگری و اقتصاد هنر، بازرگانی و کشاورزی تشکیل شده است.

وی با تاکید بر نقش مهم کمیسیون ها به عنوان بازوی مشورتی این تشکل بخش خصوصی گفت: تصمیمات و مصوبات کمیسیون های تخصصی به منظور تعیین مسیر و نقشه راه مشورت دهی اتاق بازرگانی البرز به دستگاه های دولتی استان اهمیت بالایی دارد.

نائب رییس اتاق بازرگانی البرز در ادامه توجه به نوآوری و ایده پردازی در سرفصل برنامه های کمیسیون های تخصصی اتاق بازرگانی البرز را مهم برشمرد و افزود: با توجه به تشکیل جلسات مهمی مانند شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور استاندار محترم برگزار می شود، مصوبات کمیسیون ها می تواند نقش مهمی برای اخذ تصمیمات اثرگذار در این شورای مشورتی و همچنین بخش های کارشناسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تسریع در راه اندازی پایانه صادراتی استان البرز

ضرورت تسریع در راه اندازی پایانه صادراتی استان البرز