مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:302023-11-19سياسي

کلنگ زنی احداث 2700 واحد مسکونی پرسنل نیروی هوایی در شیراز


طی مراسمی با حضور استاندار فارس کلنگ احداث 2 هزار و 700 واحد مسکونی ویژه پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در شیراز به زمین زده شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور استاندار فارس کلنگ احداث 2 هزار و 700 واحد مسکونی ویژه پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در شیراز به زمین زده شد.

محمدهادی ایمانیه امروز، 28 آبان در آیین کلنگ زنی احداث 2700 واحد مسکونی ویژه پرسنل نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی شیراز، ضمن گرامیداشت یاد شهید عباس دوران، این شهید بزرگوار را افتخار مردم فارس دانست که با ایثار و از خود گذشتگی برگ زرینی در دفاع مقدس را به نام خود ثبت کرد.

استاندار فارس ادامه داد: امروز در پایگاهی که به نام این شهید عزیز مزین شده شاهد انجام اقدام رفاهی هستیم که حق عزیزان ما در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب، نیروی انتظامی و همه مدافعان نظامی و حافظان مرزهای ایران عزیز است و وظیفه مدیران است که در حد توان، برای تامین حداقل های رفاهی این عزیزان تلاش و کوشش کنند.

وی نعمت سلامتی و امنیت را دو نعمت بی بدیل دانست و تصریح کرد: سلامتی و امنیت دو نعمتی است که همواره باید قدردان وجود آن باشیم.

استاندار فارس با ابراز خرسندی از اینکه مشکل تعاونی مسکن پهنه پیکران آسمان نیروی هوایی ارتش شیراز حل شده است، گفت: باید همین روند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی احداث 2700 واحد مسکونی پرسنل نیروی هوایی در شیراز

کلنگ زنی احداث 2700 واحد مسکونی پرسنل نیروی هوایی در شیراز