موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق - عبدالكريم حسن - بغداد بونجاح - بازنشستگان تامين اجتماعي - تيم ملي واليبال - نقل و انتقالات - واليبال ايران - سفر رييس ومهور - علائم سرماخوردگي - سفير ايران در اسپانيا - تصادفات درون شهري - پائولو سورنتينو - پيشنهاد خارجي بيرانوند - اسپانسر باشگاه پرسپوليس - تاكسي هاي اينترنتي - تفاهمنامه همكاري - شگفتي هاي جام حذفي - بيليارد بانوان - شركت هوآوي - زندان گوآنتانامو

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-27سياسي

امام جمعه یزد: خوی حیوانی آمریکا عامل حمایت از کشتار مردم غزه است


امام جمعه یزد با بیان این که امروزه مقاومت ملت فلسطین به مرحله مهم و حساس خود رسیده است، گفت: خوی حیوانی آمریکا عامل حمایت از کشتار مردم غزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته پنجم آبانماه نماز جمعه مرکز استان، با اشاره به اهمیت تقوا و پرهیز از گناه اظهار کرد: ما در محضر خدا هستیم و خداوند ناظر بر اعمال ما است و باید در مسیر خداوند گام برداریم.

وی با اشاره به راه های رسیدن به خداوند افزود: عبادت خداوند باید با ایمان قلبی و با خشوع انجام شود، نه اینکه در هنگام عبادت به مسائل دنیوی فکر کنیم، و برای رسیدن به مقام قرب الهی باید در این مسیر با سیر قلبیِ بیشتر نسبت به سیر بدنی حرکت کنیم.

امام جمعه یزد گفت: در تلاش های خود باید به دستیابی رضایت و محبت خداوند توجه کنیم و در مسیر محبت الهی قدم برداریم تا بتوانیم به درجه خشوع در پیشگاه حق دست پیدا کنیم.

آیت الله ناصری یزدی با بیان این که برای رسیدن به خداوند هفت راه مهم وجود دارد، تصریح کرد: انفاق و احسان، توبه در پیشگاه خداوند، سیرت و نیت پاک، وفای به عهد و تقوا، صبوری در تمام مراحل زندگی، توکل به خداوند، برقراری عدالت و جهاد در راه خداوند از جمله راه های مهمی است که انسان را در پیشگاه خداوند محبوب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: خوی حیوانی آمریکا عامل حمایت از کشتار مردم غزه است

امام جمعه یزد: خوی حیوانی آمریکا عامل حمایت از کشتار مردم غزه است