مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 23:252023-10-23سياسي

بیش از 700 هزار تبعه غیرقانونی از کشور خارج شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در بازدید از مناطق مرزی استان گلستان اظهار داشت: با به کارگیری سامانه جدید رصد سوخت شنارو های دریایی در آب های جنوبی کشور، - سردار گودرزی گفت: از ابتدای سال 738 هزار و 749 نفر از اتباع بیگانه که به شکل غیر قانونی وارد کشور شده بودند، از کشور خارج شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در بازدید از مناطق مرزی استان گلستان اظهار داشت: با به کارگیری سامانه جدید رصد سوخت شنارو های دریایی در آب های جنوبی کشور، از قاچاق 18 میلیون لیتر انواع سوخت کشف و ضبط شد.

وی افزود: با استفاده از سیستم های الکترونیکی اپتیکی و آموزش نیرو های متخصص مرزبانی، امنیت حاکم بر مرز های کشور در شرایط پایداری قرار دارد.

سردار گودرزی تصریح کرد: پایش تصویری مرزی در مناطق مختلف کشور در حال انجام است و در این راستا از انواع ابزار های جدید مانند دوربین های پیشرفته حرارتی، پهپاد ها و هلی شات استفاده می کنیم.

وی تاکید کرد: در این هفت ماه نخست سال ابتدای سال 738 هزار و 749 نفر از اتباع بیگانه که به شکل غیر قانونی وارد کشور شده بودند، از کشور خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 700 هزار تبعه غیرقانونی از کشور خارج شدند

بیش از 700 هزار تبعه غیرقانونی از کشور خارج شدند