مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:502023-10-23بين الملل

تماس تلفنی امیرعبداللهیان با رهبران مقاومت فلسطین


در تماس های تلفنی جداگانه وزیر امور خارجه کشورمان با رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین- حماس و دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، آخرین تحولات سیاسی و میدانی فلسطین و تهاجم وحشیانه اسراییل به نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، در تماس های تلفنی جداگانه حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین- حماس و زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، آخرین تحولات سیاسی و میدانی فلسطین و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگوها، رهبران مقاومت اسلامی فلسطین را در جریان آخرین اقدامات و تحرکات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و لزوم توقف کشتار غیرنظامیان در غزه قرار داد.

امیر عبداللهیان ضمن اعلام حمایت مجدد جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر بر لزوم توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار شهروندان و زنان و کودکان فلسطینی، گشایش گذرگاه رفح و ارسال مستمر کمک های بشر دوستانه به مردم غزه و مقابله با کوچ اجباری ساکنین غزه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی امیرعبداللهیان با رهبران مقاومت فلسطین

تماس تلفنی امیرعبداللهیان با رهبران مقاومت فلسطین