مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-30حوادث

زبانه های آتش به جان انبار شهرداری منطقه 4 همدان افتاد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: در آتش سوزی انبار شهرداری منطقه 4 همدان خوشبختانه هیچ فردی در این حادثه دچار مصدومیت نشده است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: در آتش سوزی انبار شهرداری منطقه 4 همدان خوشبختانه هیچ فردی در این حادثه دچار مصدومیت نشده است.

سیدصادق پورسینا اظهار کرد: ساعت 18 و 24 دقیقه عصر روز یکشنبه 7 آبان ماه وقوع حادثه آتش سوزی در انبار شهرداری منطقه 4 پشت میدان بار به آتش نشانی همدان اطلاع داده شد که بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل و در ارزیابی اولیه مشاهده کردند که محل حادثه یک انبار بزرگ بود که قسمتی از آن کاملاً شعله ور شده بود و احتمال سرایت آتش به سایر قسمت ها و پمپ بنزین مجاور هم وجود داشت که نیروهای آتش نشانی سریع عملیات اطفای حریق را آغاز کردند که عملیات اطفای حریق به صورت موفقیت آمیز به اتمام رسید.

پورسینا افزود: نیروهای آتش نشانی حاضر در محل لکه گیری را به طور کامل انجام دادند و پس از حصول اطمینان از اطفای کامل حریق به ایستگاه های عملیاتی خود بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان، وی توصیه کرد: مالکان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبانه های آتش به جان انبار شهرداری منطقه 4 همدان افتاد

زبانه های آتش به جان انبار شهرداری منطقه 4 همدان افتاد