مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-14سياسي

جهاد آبرسانی لردگان به پیشرفت 71 درصدی رسید


فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: جهاد آبرسانی در 135 روستای شهرستان لردگان با مشارکت گردان مهندسی تیپ44 حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) به پیشرفت 71 درصدی رسیده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: جهاد آبرسانی در 135 روستای شهرستان لردگان با مشارکت گردان مهندسی تیپ44 حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) به پیشرفت 71 درصدی رسیده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری، سردار حجت الله صالح نژاد 23 آبان ماه در نشست مسئولان و فرماندهان این یگان در شهرکرد اظهار کرد: به لطف خداوند و همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و همچنین گردان ممتاز مهندسی تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) تلاش شد تا اثرات و پیامدهای چند دوره متوالی خشکسالی مدیریت شده و با عزم جهادی راه حل های مؤثر و عاجل برای تنش آبی در دستور کار قرار گیرد، به گونه ای که با اجرای پروژه های آبرسانی، مشکل کم آبی جمعیتی در روستاهای محروم بالغ به 1013 خانوار در روستاهای شهرستان لردگان به حداقل برسد.

صالح نژاد تأکید کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای محرومیت زدایی و فقرزدایی از کشور تلاش های شبانه روزی و بی وقفه دارد و طرح های آبرسانی روستایی قرارگاه در این استان و همچنین در شهرستان لردگان به 71 درصد پیشرفت فیزیکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد آبرسانی لردگان به پیشرفت 71 درصدی رسید

جهاد آبرسانی لردگان به پیشرفت 71 درصدی رسید