مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-27سياسي

آینده چاروسا بدون توجه به پدافند غیر عامل نگران کننده است


منطقه ما و مخصوصا اراضی کشاورزی و خود شهر نیاز به احداث سیل بند دارند که عدم توجه و آینده نگری در این زمینه خسارات جبران ناپذیری خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه در خطبه های نماز جمعه با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: امر به معروف یکی از الزامات زندگی اجتماعی بشر است و در فقه اهل بیت علیهم السلام سه مرحله است مرحله قلبی و زبانی و عملی که مرحله قلبی و زبانی برای عموم افراد جامعه است و بر همه مکلفین واجب است.

اما مرحله عملی تحت مدیریت و فرمان امام جامعه و حکومت اسلامی است.

وقتی نظام اسلامی شد تمامی قوانین تصویب شده نهایی در آن لازم الاجرا می شود که به لحاظ قانونی و چه به لحاظ شرعی و به همین خاطر مراجع تقلید و خصوصا حضرت امام رحمت الله علیه تخلف از قوانین حتی عبور از یک چراغ قرمز را حرام می داند.

وی افزود: وقتی رعایت قوانین توسط مردم لازم و واجب شد مواظبت و دفاع از این قوانین بر حکومت هم واجب و لازم است و در جمهوری اسلامی هم دستگاه های نظارتی و حراستی به همین جهت تاسیس و در نظر گرفته شده مخصوصا نظارت اعمال صحیح و اجرای عدالت محور قوانین و این مهمترین بخش از امر به معروف و نهی از منکر عملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده چاروسا بدون توجه به پدافند غیر عامل نگران کننده است

آینده چاروسا بدون توجه به پدافند غیر عامل نگران کننده است