مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-06سياسي

داروخانه؛ بهترین مکان برای خرید کالا های بااصالت سلامت محور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هادی اخوت پور رییس شورای عالی داروخانه های کشور در برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفتگو درباره رویکرد فروشگاهی داروخانه ها اظهار کرد: - رییس شورای عالی داروخانه های کشور گفت: از آنجایی که ما در محیط داروخانه دقت و حساسیت بالایی در اصالت دارو ها و اجناس داریم لذا این حساسیت و دقت را در اجناس غیردارویی هم به کار می گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هادی اخوت پور رییس شورای عالی داروخانه های کشور در برنامه صبح و گفتگو رادیو گفتگو درباره رویکرد فروشگاهی داروخانه ها اظهار کرد: فاکتور های زیادی در این موضوع دخیل است از جمله اینکه نیاز جامعه دچار تغییرات بسیار زیادی شده است.

وی با بیان اینکه تغییر ظاهر داروخانه ها با نیاز ها و سلایق عمومی جامعه هم مرتبط است افزود: افراد علاوه بر اینکه برای تهیه دارو به داروخانه مراجعه می کنند یک سری اقلام هم نیاز دارند که می توانند این اقلام را از داروخانه ها تهیه کنند از این رو محیط داروخانه به سمت جلب نظر مراجعه کنندگان حرکت کرده است.

رییس شورای عالی داروخانه های کشورگفت: معمولاً داروخانه ها دو لایه هستند؛ یک لایه برای تأمین دارو و لایه دیگر هم به صورت ویترین برای مراجعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروخانه؛ بهترین مکان برای خرید کالا های بااصالت سلامت محور

داروخانه؛ بهترین مکان برای خرید کالا های بااصالت سلامت محور