مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-06اجتماعي

«کنکور» نظام تعلیم و تربیت را حلق آویز کرده است/ آموزش و پرورش را نجات دهیم


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: کنکور نظام تعلیم و تربیت را حلق آویز کرده و نفسش را به شماره انداخته است، باید آموزش و پرورش را نجات داد و مسیر توسعه و پیشرفت آن را هموار کرد.

- کنکور نظام تعلیم و تربیت را حلق آویز کرده است/ آموزش و پرورش را نجات دهیم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: کنکور نظام تعلیم و تربیت را حلق آویز کرده و نفسش را به شماره انداخته است، باید آموزش و پرورش را نجات داد و مسیر توسعه و پیشرفت آن را هموار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود امانی افزود: کنکور یک سد بزرگی برای آموزش و پرورش است که باید با هماهنگی دستگاه های ذیربط برای آن یک فکر اصولی و اساسی کرد، نباید اجازه داد آموزش و پرورش بیش از این تحت تاثیر کنکور قرار گیرد.

وی تصریح کرد: توجه به برگزاری امتحانات استاندارد و با کیفیت از مهم ترین محورهایی است که بوسیله آن می توان شر کنکور را از سر آموزش و پرورش کم کرد، بسیاری از مشکلات و دغدغه هایی که در حوزه آموزش و پرورش داریم امروز دارای پاسخ های علمی و اطمینان بخشی هستند که به استناد آنها می توان مسیر آموزش و پرورش را هموار کرد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: شورای عالی آموزش و پرورش با توجه به سوابق تاریخی و شخصیت های برجسته ای که عضو آن بوده اند، یک میراث ماندگار و سرمایه ملی افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کنکور» نظام تعلیم و تربیت را حلق آویز کرده است/ آموزش و پرورش را نجات دهیم

«کنکور» نظام تعلیم و تربیت را حلق آویز کرده است/ آموزش و پرورش را نجات دهیم