مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-07اجتماعي

انتخاب تیمارگاه حیات وحش استان مرکزی به عنوان الگوی کشوری بازپروری پرندگان شکاری


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از انتخاب مرکز قرنطینه و تیمار حیات و حش استان، به عنوان واحد الگوی کشوری مراکز بازپروری پرندگان شکاری خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی از انتخاب مرکز قرنطینه و تیمار حیات و حش استان، به عنوان واحد الگوی کشوری مراکز بازپروری پرندگان شکاری خبر داد.

یوسف یوسفی 16 آبانماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این انتخاب براساس بازدید صورت گرفته توسط بازرسان و تیم کارشناسی دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست انجام شده، اظهار کرد: مرکز قرنطینه استان مرکزی در سال جاری در زمینی به مساحت 50 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات سال 1401 در محوطه اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی ساخت و تجیهز شده است.

وی با بیان اینکه هر ساله تعدادی از جانوران وحشی و پرندگان شکاری بر اثر فعالیت های انسانی یا حوادث طبیعی آسیب می بینند، افزود: ایجاد امکان نگهداری، درمان، آماده سازی و بازپروری گونه های با ارزش آسیب دیده جهت بازگرداندن به طبیعت یا انتقال به مراکز مجاز نگهداری حیوانات ضروری است.

یوسفی با بیان اینکه سالانه تعداد متعددی از گونه های حیات وحش در استان نیاز به تیمار دارند بیان کرد: این واحد با هدف تیمار و بازپروری پرندگان شکاری آسیب دیده طراحی شده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب تیمارگاه حیات وحش استان مرکزی به عنوان الگوی کشوری بازپروری پرندگان شکاری

انتخاب تیمارگاه حیات وحش استان مرکزی به عنوان الگوی کشوری بازپروری پرندگان شکاری