مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-03سياسي

مدرسه خیرساز شهید سلمان درودیان در قم افتتاح شد


یکی از مدارس خیرساز منطقه پردیسان قم با نام شهید 17 ساله دفاع مقدس سلمان درودیان، طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پاشا آقاخان محب، نوه مرحوم احمد آقاخان محب در سخنانی در مراسم افتتاحیه مدرسه شهید سلمان درودیان اظهار کرد: خوشحالیم که این مدرسه با وصیت مرحوم پدربزرگم و البته با پیگیری های مجدّانه وصی ایشان یعنی حاج احمد درودیان به سرانجام رسید.

وی درباره ویژگی های مرحوم پدربزرگ خود گفت: آن مرحوم از دیرباز به عنوان یکی از پیشتازان کار خیر، الگویی برای همه مردم و بستگان بود و ما همچنان به ایشان افتخار می کنیم.

پاشا آقاخان محب همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا یادآور شد: خوشبختانه این مدرسه به نام یک شهید 17 ساله یعنی شهید سلمان درودیان نامگذاری شده است.

وی با اشاره به این که طبق وصیت نامه مرحوم آقاخان محب، ثلث اموال ایشان همچنان با پیگیری های وصی ایشان در امور خیر مانند مدرسه و درمانگاه سازی هزینه خواهد شد تصریح کرد: مسیر خیر مدرسه سازی و کمک به نظام تعلیم و تربیت همچنان ادامه خواهد داشت.

همچنین در این مراسم، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز در سخنانی با بیان روایتی از حضرت رسول الله (ص) بیان کرد: طبق این روایت، هر آن که از این دنیا رخت بر می بندد، عملش قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه خیرساز شهید سلمان درودیان در قم افتتاح شد

مدرسه خیرساز شهید سلمان درودیان در قم افتتاح شد