مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-29سياسي

مردم اهدای خون را فراموش نکنند


هم اکنون وضعیت ذخایر خون خوب است اما ایده آل نیست و با آغاز پاییز و زمستان مراجعات اهدا کنندگان کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،مصطفی جمالی،مدیرعامل سازمان انتقال خون که خود اهدا کننده مستمر است در نخستین روزهای آغاز سرما، برای اهدای خون داوطلب شد و به مردم توصیه کرد: در فصل پاییز و زمستان برای این امر مهم آستین همت بالا بزنند.

وی که به اتفاق مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان، برای اهدای خون مراجعه کرده بود، گفت: هم اکنون وضعیت ذخایر خون خوب است اما ایده آل نیست و با آغاز پاییز و زمستان مراجعات اهدا کنندگان کاهش می یابد و سازمان انتقال خون با اقدامات ترویجی، افزایش تیم های سیار، ارسال پیامک های دعوت به اهدا و اطلاع رسانی از طریق رسانه ها برای تداوم اهدای خون در شرایط برودت هوا و فصل نزولات جوی این مشکل را مدیریت می کند.

 جمالی از هموطنان دعوت کرد تا با همدلی و سخاوتی که همیشه نشان داده اند، این روزها به اهدای خون بیشتر توجه کنند و این کار با ارزش را در برنامه های خود قرار دهند تا ذخایر خون در وضعیت مطلوب بماند.

وی نیاز به خون و فراورده را همیشگی خواند و گفت: در فصل سرما شهر ها ترافیک سنگین تری را به خاطر خروج خودروهای شخصی از منزل تجربه می کنند، روزها کوتاهتر است و نزولات جوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اهدای خون را فراموش نکنند

مردم اهدای خون را فراموش نکنند