مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-28اقتصادي

بازنگری طرح هادی 60 روستای استان زنجان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه بازنگری طرح هادی 60 روستای استان با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال در دستور کار بنیاد مسکن قرار دارد، - ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه بازنگری طرح هادی 60 روستای استان با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال در دستور کار بنیاد مسکن قرار دارد، گفت: تعداد روستاهای نیازمند تهیه طرح بازنگری 254 روستا است.

رضا خواجه ای صبح امروز (6 آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به اتمام افق ده ساله طرح هادی برای 419 روستا طرح بازنگری تهیه شده است.

با توجه به اتمام افق ده ساله، تعداد روستاهای نیازمند تهیه طرح بازنگری 254 روستا است که برای اجرا 260 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تامین اعتبارات، بنیاد مسکن استان آمادگی لازم برای تهیه، اجرا و بازنگری طرح هادی همه روستاهای استان را دارد.

وی با اشاره به اینکه، بازنگری طرح هادی با هدف بررسی نیاز روستا به سمت توسعه انجام می شود و این روند در افق 10 ساله طرح هادی باید انجام شود، افزود: در حال حاضر بازنگری طرح هادی 60 روستای استان با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال در دستور کار بنیاد مسکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری طرح هادی 60 روستای استان زنجان

بازنگری طرح هادی 60 روستای استان زنجان