مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-14اقتصادي

برنامه ریزی برای اعزام هیأت های تجاری به روسیه


طبق اعلام کمیسیون صنعت اتاق ایران، اعزام هیأت های تجاری هدفمند و کارشناسی شده به روسیه در حال برنامه ریزی است و بازاریابی در روسیه و عراق در اولویت های این کمیسیون قرار دارد.

- طبق اعلام کمیسیون صنعت اتاق ایران، اعزام هیأت های تجاری هدفمند و کارشناسی شده به روسیه در حال برنامه ریزی است و بازاریابی در روسیه و عراق در اولویت های این کمیسیون قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کلاهی صمدی -رییس کمیسیون صنعت اتاق ایران- ساعاتی قبل در نشست کمیسیون صنعت با موضوع تعیین برنامه ها و اولویت های این کمیسیون، گفته است که کمیسیون در حال تهیه فهرستی از رشته فعالیت های صنعتی که امکان حضور در بازار روسیه را دارند به همراه شرکت های پیش رو در این رشته فعالیت هاست.

هدف این است که هیأت هایی را به آنجا اعزام کنیم که از قبل به طرف های خود در روسیه معرفی شده باشند و برنامه آن ها مشخص باشد.

به علاوه اصرار داریم به صورت گزینشی فقط شرکت های موفق و قدرتمند در این اعزام ها حضور داشته باشند، چرا که برندهای ضعیف کل تجارت ایران را نامعتبر خواهند کرد.

به گفته وی، بضاعت کمیسیون محدود است و ما فعلاً قصد داریم، مسائل مربوط به دو بازار مهم یعنی عراق و روسیه را به صورت جدی و کارشناسی دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای اعزام هیأت های تجاری به روسیه

برنامه ریزی برای اعزام هیأت های تجاری به روسیه