مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-17سياسي

مرکز آموزشی استثنایی شهید کاظمی یاسوج افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، با حضور حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی مرکز آموزش استثنایی شهید ناصر کاظمی با زیربنای یکهزار .

- مرکز آموزشی استثنایی شهید کاظمی یاسوج با حضور معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، با حضور حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و علی محمد روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی مرکز آموزش استثنایی شهید ناصر کاظمی با زیربنای یکهزار 200 مترمربع و اعتبار 15 میلیارد تومان افتتاح شد.

روستا (معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار) در مراسم افتتاح این مجتمع آموزشی ضمن تقدیر و تشکر از حضور معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، رییس و اعضای خیرین مدرسه ساز کشور با ارائه گزارشی از عملکرد و نیازمندی های استان در حوزه ساخت و تجهیز مدارس به بیان مشکلات حوزه مدارس استثنایی پرداخت.

روستا خواهان تامین اعتبار و مشارکت خیرین در امر ساخت مدارس در حاشیه شهر یاسوج برای افزایش سرانه آموزشی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزشی استثنایی شهید کاظمی یاسوج افتتاح شد

مرکز آموزشی استثنایی شهید کاظمی یاسوج افتتاح شد