مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-03سياسي

اتفاق روز گذشته در دانشگاه شهرکرد از چه قرار بود؟


روز گذشته کلیپ هایی در فضای مجازی مبنی بر درگیری بین نیروهای یگان حفاظت راه و شهرسازی و دانشگاه شهرکرد منتشر شد که در این زمینه دانشگاه شهرکرد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری روز گذشته کلیپ هایی در فضای مجازی مبنی بر درگیری بین نیروهای یگان حفاظت راه و شهرسازی و دانشگاه شهرکرد منتشر شد که در این زمینه دانشگاه شهرکرد، اطلاعیه ای را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه دانشگاه شهرکرد آمده است: با توجه به اختلاف پیش آمده بین دانشگاه و اداره کل مسکن، راه و شهرسازی، تاکید می شود، مدیریت دانشگاه شهرکرد خود را مکلف به حفظ حقوق دانشگاه در چارچوب قوانین می داند.

از طرفی درگیری امروز، خارج از محیط دانشگاه صورت گرفته و نیروهای اداره کل مسکن، راه و شهرسازی وارد محیط دانشگاه نشده اند و درگیری در جنب ضلع شرقی دانشگاه و پارک فرهنگیان صورت گرفته است و ورود نیروهای اداره کل مسکن، راه و شهرسازی به حریم دانشگاه قویا تکذیب می شود.

مسئولان بالادستی به موضوع مورد اختلاف صورت گرفته بین مسئولان حفاظت راه و شهرسازی و مدیران دانشگاه، ورود کرده و حتما موضوع از طریق مراجع ذی صلاح مورد تعقیب قرار خواهد گرفت و نتیجه پیگیری ها به سمع و نظر جامعه دانشگاهی و غیر دانشگاهی رسانده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق روز گذشته در دانشگاه شهرکرد از چه قرار بود؟

اتفاق روز گذشته در دانشگاه شهرکرد از چه قرار بود؟