مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-08اقتصادي

بزودی قرارداد جدید پروژه متروی اهواز امضاء می شود


عضو شورای شهر اهواز با اشاره به هزینه شدن عوارض آلایندگی در حوزه های غیر عمران شهری گفت: اینکه پول آلایندگی بیاید و برای پروژه های عمرانی هزینه نشود، - ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به هزینه شدن عوارض آلایندگی در حوزه های غیر عمران شهری گفت: اینکه پول آلایندگی بیاید و برای پروژه های عمرانی هزینه نشود، پسندیده نیست.

سیاوش محمودی در آیین بهره برداری از ناوگان جدید حمل و نقل همگانی و انعقاد تفاهم نامه اعطای تسهیلات نوسازی 150 دستگاه تاکسی که امروز (17 آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به شرایط غزه اظهار کرد: امروز مساله اصلی جهان اسلام، مساله اصلی همه جهان است و باید با زبان از جهاد از این عزیزان حمایت کنیم و آنچه در توان داریم در این مسیر مورد استفاده قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از مسائل جدی در ابتدای این دوره شورا و شهرداری، مساله شفافیت، ساختارها و انسجام و ثبات در مدیریت بود و در این خصوص عهدهایی بستیم و بر عهد خواهیم بود و این مسیر را تا پایان ادامه خواهیم داد.

عضو شورای شهر اهواز گفت: در دو سال اخیر تلاش های زیادی در حوزه زیرساخت ها و کارهای مورد نیاز انجام شد و با اقدامات انجام شده، دو سال دوم شورا سال های محصول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی قرارداد جدید پروژه متروی اهواز امضاء می شود

بزودی قرارداد جدید پروژه متروی اهواز امضاء می شود