مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-18سياسي

رقابت 21 تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه


مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، از آغاز رقابت 21 تیم در رویداد تولید محتوا دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید کریمی مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در مراسم افتتاحیه رویداد رسانه ای و دیجیتال کنگره سرداران امیران و 9800 شهید استان کرمانشاه با اشاره به استقبال چشمگیر از این رویداد، اظهار کرد: تعداد 21 تیم با جمعیتی حدود 95 نفر در این رویداد ثبت نام کردند.

وی گفت: تیم هایی از شهرستان های مختلف در این رویداد اعلام آمادگی کردند که نشان از روحیه تلاش و رقابت بین نوجوانان و جوانان این خطه است.

مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با گریز به مهاجرت برنامه نوسان و بازی سازان، خاطرنشان کرد: این رویداد فرصتی است برای شناسایی استعدادهای متخصصان حوزه برنامه ریزی، آی.

تی و تولیدات محتوای گرافیکی مانند انیمیشن و پویانمایی تا مورد حمایت دستگاه ها و نهادهای استان قرار گیرد و در نهایت منجر به کارگیری افراد متخصص برای انجام پروژه های باشد.

وی با اشاره به آغاز به کار رویداد رسانه ای و دیجیتال کنگره سرداران امیران و 9800 شهید استان کرمانشاه یکی از کمیته های این کنگره را کمیته فضای مجازی و رسانه دانست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 21 تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه

رقابت 21 تیم در رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه