مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-03اقتصادي

خیاطی که کارگاه تولیدی پوشاک راه اندازی می کند


بعد از 26 سال کار خیاطی به صورت حرفه ای، بتول سالاری این خانم خیاط سرشناس طبسی تصمیم گرفت کارگاه خیاطیش را مبدل به شرکت تولیدی کند و علاوه بر تامین نیاز داخل و به خارج از مرزها هم محصولات تولیدش را صادر کند.

- برای آغاز این تحول و قدم بزرگ هم ابتدا 15 میلیون تومان از بسیج سازندگی تسهیلات گرفت و شروع به راه اندازی کارگاه تولیدی پوشاک صنعتی با سه نفر نیرو و 21 میلیون تومان سرمایه کرد.

این خانم کار آفرین که سال 91 گام در راه راه اندازی کارگاه تولیدی پوشاک صنعتی نمود حالا می خواهد کارش را بیش از این ها توسعه دهد و کارخانه پوشاک صنعتی راه اندازی کند آن هم با 150 نفر نیرو و پنج میلیارد تومان سرمایه.

درز و پارگی های قوانین جالب اینجاست که این خانم خیاط که تا حالا درز و پارگی های پارچه های بسیاری را در زندگی گرفته و لباس هایی برازنده قد و قامت افراد بسیاری را دوخته است از پس درز و پارگی های قوانین سخت گیرانه بیمه تامین اجتماعی، مالیات، بانک ها و.

بر نمی آید و از آن هایی که به فکر راه انداختن کار تولیدی هستند می خواهند پا در این راه سنگلاخی ننهند و عطای کار تولید را به لقایش ببخشند چرا که او در زمینه مرارت های بسیاری را متحمل شده و گاهی دلش می خواهد که از همان نیمه راه باز گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیاطی که کارگاه تولیدی پوشاک راه اندازی می کند

خیاطی که کارگاه تولیدی پوشاک راه اندازی می کند