مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-04بين الملل

«زلنسکیِ نگران» به سرزمین های اشغالی می رود


کانال 12 تل آویو روز جمعه گزارش داد که مقدمات سفر ولادیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین به سرزمین های اشغالی طی روزهای آتی به «مرحله پیشرفته» رسیده است.

- کانال 12 تل آویو روز جمعه گزارش داد که مقدمات سفر ولادیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین به سرزمین های اشغالی طی روزهای آتی به مرحله پیشرفته رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آرتی، کی یف از زمان آغاز جنگ غزه برای جلب توجه رسانه ها در غرب تلاش کرده است.

بر اساس گزارش انگلیسی تایمز اسراییل، این شبکه خبری عبری زبان اعلام کرد که دیدار زلنسکی نشان دهنده چیزی شبیه به جبهه متحد اسراییل، اوکراین، اروپا و آمریکا در برابر محور روسیه-ایران خواهد بود.

این شبکه اسراییلی مدعی شد که عکس زلنسکی با نخست وزیر بنیامین نتانیاهو و اسحاق هرتزوگ، رییس اسراییل پیامی است که جهان روشنفکر مورد حمله قرار گرفته است! اخیراً، میخاییل پودولیاک، مشاور ارشد زلنسکی، با اعلام این که هند و چین - که هر دو در درگیری اوکراین بی طرف مانده اند - پتانسیل فکری پایینی دارند ، خشم پکن را برانگیخت.

پیش از این، الکسی دانیلوف، رییس شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین گفته بود که روس ها آسیایی هستند و بنابراین فاقد انسانیت هستند! کانال 12 گزارش داد که زلنسکی ممکن است دوشنبه یا سه شنبه به سرزمین های اشغالی سفر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زلنسکیِ نگران» به سرزمین های اشغالی می رود

«زلنسکیِ نگران» به سرزمین های اشغالی می رود