مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-09اجتماعي

ساماندهی و برنامه ریزی برای آسفالت معابر و کوچه های کرمانشاه


مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه گفت: مشکلات تمام معابر و کوچه های هر منطقه مشخص و یک برنامه جامع برای سطح شهر تنظیم شده تا پایان سال 1405 تمام کوچه ها و معابر در وضعیت مطلوب قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عرفان معتبد مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت آسفالت معابر و کوچه ها، اظهار کرد: برنامه اجرایی آسفالت و لکه گیری سطح شهر طی یک برنامه مدون برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: وضعیت کوچه های سطح هر منطقه توسط کارشناسان بررسی و براساس خرابی های که گزارش شده تقسیم بندی هایی از کوچه های نیازمند به آسفالت، لکه گیری و خاکی صورت گرفته است.

  مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: یک برنامه جامع برای سطح شهر تنظیم شده و تمام مشکلات کوچه های و معابر شهر مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه؛ آسفالت 20 درصد از معابر سطح شهری در هر سال است.

این آسفالت شامل لکه گیری، حفاری، روکش معابر و تراش سطح آسفالت می شود که تاکنون 40 درصد از خرابی ها انجام شده، امیدواریم تا پایان سال 1405 تمام کوچه ها و معابر در وضعیت مطلوب قرار گیرد معتبد افزود: کارها به صورت برنامه ریزی شده در حال انجام است با توجه به اینکه سطح شهر خیلی وسیع و تعداد کوچه ها خیلی زیاد است سالانه حدود 6 درصد کوچه ها حذف خواهیم کرد تا به نتیجه مطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی و برنامه ریزی برای آسفالت معابر و کوچه های کرمانشاه

ساماندهی و برنامه ریزی برای آسفالت معابر و کوچه های کرمانشاه