مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 23:002023-11-16سياسي

مدیریت پسماند مهمترین وظیفه شهرداران باشد


فرماندار لنگرود، از مردم خواست کمتر زباله تولید کنند و اضافه کرد: مهمترین وظیفه شهرداران مدیریت پسماند است.

- محمدرضا جلالی در گفت وگو با ایسنا در حاشیه بازدید از مرکز تفکیک زباله شهر لنگرود، پسماند را از جمله چالش های استان و شهرستان لنگرود دانست و اظهار کرد: تفکیک زباله و دفن بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهور و پیگیری های استاندار گیلان مبنی بر ساماندهی پسماند در شهرها و پهنه ها با اقدامات اساسی، افزود: جمع آوری پسماند در مرکز دفن کار درست و بهداشتی و اصولی نبوده و آسیب های فراوانی را به محیط زیست و مناطق زندگی مردم وارد می کند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه به دنبال مدیریت علمی و شایسته و بهداشتی پسماند بدون معضلات زیست محیطی هستیم، تصریح کرد: باید تفکیک زباله از مبدا را فرهنگ سازی کنیم و مردم نیز ضمن تولید کمتر زباله، تفکیک از مبدا را انجام دهند تا فرایند بازیافت انجام شود و پسماند به چرخه مصرف بازگردد.

جلالی تولید زباله تر در استان گیلان را بالا دانست و اضافه کرد: شاهد خلاقیت هایی در بخش مدیریت پسماند هستیم و یکی از تولیدکنندگان شهرستان لنگرود اعلام کرده که می تواند ضمن تفکیک زباله های تر و خشک، از زباله تر برای تولید کود مورد نیاز دام و طیور استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت پسماند مهمترین وظیفه شهرداران باشد

مدیریت پسماند مهمترین وظیفه شهرداران باشد