مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:402023-10-23اقتصادي

تویوتا درهند غوغا کرد


تویوتا موتور ژاپن در حال لابی گری با دولت هند است تا مالیات خودروهای هیبریدی را تا یک پنجم کاهش دهد، با این استدلال که این خودروها آلایندگی بسیار کمتری نسبت به خودروهای بنزینی دارند.

- تویوتا موتور ژاپن در حال لابی گری با دولت هند است تا مالیات خودروهای هیبریدی را تا یک پنجم کاهش دهد، با این استدلال که این خودروها آلایندگی بسیار کمتری نسبت به خودروهای بنزینی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بزرگ ترین خودروساز جهان قصد دارد ظرفیت تولید خود را برای پاسخگویی به افزایش تقاضای هند برای خودروهای هیبریدی افزایش دهد اما دولت نخست وزیر نارندرا مودی بر افزایش فروش خودروهای الکتریکی تمرکز کرده است و به شرکت ها میلیون ها دلار مشوق برای ساخت خودروهای الکتریکی ارائه می کند.

هند از خودروهای برقی تنها 5 درصد مالیات می گیرد، در حالی که مالیات بر خودروهای هیبریدی به 43 درصد می رسد و این کمتر از 48 درصد خودروهای بنزینی است.

تویوتا استدلال می کند که با توجه به کاهش آلایندگی ها و مصرف سوخت بهتری که هیبریدی ها ارائه می کنند، این اختلاف پنج درصدی که از هیبریدی ها نسبت به خودروهای بنزینی حمایت می کند، نقشی کلیدی در سیاست گذاری دارد.

در نامه رییس تویوتای هند آمده است که تفاوت مالیات بر خودروهای بنزینی باید 11 درصد برای هیبریدی ها و 14 درصد برای هیبریدی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تویوتا درهند غوغا کرد

تویوتا درهند غوغا کرد