مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:352023-10-25ورزشي

حذف 5 کاراته کای ایران در روز دوم قهرمانی جهان/ فاطمه سعادتی به رده بندی رفت


در پایان روز دوم رقابت های کاراته قهرمانی جهان، فاطمه سعادتی در وزن 55- کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت اما 5 نماینده دیگر ایران حذف شدند.

- در پایان روز دوم رقابت های کاراته قهرمانی جهان، فاطمه سعادتی در وزن 55- کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت اما 5 نماینده دیگر ایران حذف شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان روز دوم رقابت های کاراته قهرمانی جهان 2023 در بوداپست مجارستان ، 6 نماینده ایران در بخش مردان و زنان به میدان رفتند که در پایان، فاطمه سعادتی تنها نماینده ایران بود که راهی دیدار رده بندی شد اما 5 کاراته کای دیگر ایران با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

در وزن 60- کیلوگرم، علی مسکینی در دور نخست استراحت کرد، سپس نماینده چاد را 6 بر صفر برد و در دومین مبارزه نیز 3 بر صفر مقابل حریفی از اسلوونی به برتری رسید اما در دور چهارم 5 بر یک مقابل نماینده ایتالیا شکست خورد و حذف شد.

در وزن 67- کیلوگرم، امیررضا برزویی در دور نخست استراحت کرد، سپس 7 بر 7 و در سنشو مقابل حریف خود از الجزایر به برتری رسید اما با اعتراض تیم الجزایر، داوران رای به تکرار این مبارزه دادند که اینبار برزویی 5 بر 4 شکست خورد و با توجه به شکست حریف خود در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 5 کاراته کای ایران در روز دوم قهرمانی جهان/ فاطمه سعادتی به رده بندی رفت

حذف 5 کاراته کای ایران در روز دوم قهرمانی جهان/ فاطمه سعادتی به رده بندی رفت