مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-25سياسي

هیات امنا و خدام برتر امامزادگان و بقاع متبرکه کرمانشاه تجلیل شدند


آیین تجلیل از برترین های مرحله استانی جشنواره سلاله در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان کرمانشاه برگزار و از هیات امنا و خدام برتر امامزادگان و بقاع متبرکه استان تجلیل شد.

- ایسنا/کرمانشاه آیین تجلیل از برترین های مرحله استانی جشنواره سلاله در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان کرمانشاه برگزار و از هیات امنا و خدام برتر امامزادگان و بقاع متبرکه استان تجلیل شد.

حجت الاسلام محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه، امروز(سوم آبان) در این آیین، با اشاره به برگزاری جشنواره سلاله در محورهای فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، مدیریتی و.

در بین هیئت امنا و خدام امامزادگان و بقاع متبرکه استان، گفت: هیات امنا و خدام 37 بقعه در استان کرمانشاه برای شرکت در جشنواره سلاله اثر ارسال کرده بودند که در نهایت هیئت امنا و خدام برتر هشت بقعه متبرکه معرفی شدند.

وی با بیان اینکه آثار ارسال شده توسط هفت داور مورد ارزیابی قرار گرفت، گفت: تلاش داوران این بود که آثاری به عنوان آثار برتر جشنواره انتخاب شوند که از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی باشند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری این جشنواره معرفی خدماتی است که از سوی هیئت امنا و خدام در بقاع متبرکه و امامزادگان ارائه می شود، ابراز امیدواری کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات امنا و خدام برتر امامزادگان و بقاع متبرکه کرمانشاه تجلیل شدند

هیات امنا و خدام برتر امامزادگان و بقاع متبرکه کرمانشاه تجلیل شدند