مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-06سياسي

دستور دادستان بندرعباس برای برخورد شدید با مسببان صید غیرمجاز «شب چراغی»


دستور برخورد شدید با مسببان صید غیرمجاز «شب چراغی» صادر شده است.

- دستور دادستان بندرعباس برای برخورد شدید با مسببان صید غیرمجاز شب چراغی ایسنا/هرمزگان دادستان مرکز استان هرمزگان گفت: دستور برخورد شدید با مسببان صید غیرمجاز شب چراغی صادر شده است.

عارف اکبری امروز (15 آبان ماه)، در نشست مدیرکل شیلات استان هرمزگان و جمعی از نمایندگان جامعه صیادی، اظهار کرد: بدون شک از هیچ حمایتی در راستای برخورد با صید غیرمجاز از جمله صید شب چراغی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به صید شب چراغی تصریح کرد: صید شب چراغی در واقع نوعی صید غیرمجاز ابداعی عده ای سودجو و منفعت طلب است که در هنگام شب و با استفاده از نور چراغ یا نورافکن های پرقدرت به عمق آب تابانده و گله های ماهی در اندازه های کوچک و بزرگ و غیرتجاری را به دام می اندازند.

دادستان مرکز استان هرمزگان گفت: در این صید مخرب که تور ماهی گیری در دریا پهن می شود و با نورافکن ، نور شدید در دریا منعکس شده، باعث تجمع ماهیان ریز و درشت در اطراف شناور می شود؛ پس از آن نیز شناور دوم با بهره گیری از تور پرساین محاصره ای تمامی ماهی های جمع شده را در زیر نور جمع آوری می کند.

اکبری، ذخایر ارزشمند آبزیان را میراثی برای نسل آینده دانست و برخورد شدید و قاطع با همه مسببان صید غیرمجاز به ویژه صید شب چراغی را در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور دادستان بندرعباس برای برخورد شدید با مسببان صید غیرمجاز «شب چراغی»

دستور دادستان بندرعباس برای برخورد شدید با مسببان صید غیرمجاز «شب چراغی»