مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-04بين الملل

اسراییل تسلیم نشود، ضربات بسیار سنگینی متحمل می شود


رییس شورای شهر اهواز با بیان اینکه نیروهای جریان مقاومت آماده اند تا به اسراییل ضربه برنند، گفت: نیروهای جریان مقاومت اکنون آماده اند به اسراییل ضربه برنند و اگر اسراییل در مقابل این جریان تسلیم نشود، - ایسنا/خوزستان رییس شورای شهر اهواز با بیان اینکه نیروهای جریان مقاومت آماده اند تا به اسراییل ضربه برنند، گفت: نیروهای جریان مقاومت اکنون آماده اند به اسراییل ضربه برنند و اگر اسراییل در مقابل این جریان تسلیم نشود، ضربات بسیار سنگینی در ارتباط با جریان مقاومت تحمل خواهد کرد.

سید محمدعلی پورموسوی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در غزه در حال رخ دادن است، موضوع محدودی نیست و نمی توان در مورد بمباران غزه به تنهایی صحبت کرد بنابراین شرایط جهان اسلام در ارتباط با فلسطین و غزه کاملا پیچیده است.

وی افزود: در حال حاضر مشاهده می شود که رژیم اسراییل قوی ترین حملات وحشیانه را با قساوت کامل در ارتباط با مردم غزه را انجام می دهد.

سال ها می گفتیم اساسا صهیونیست ها یک جریان نژادپرست هستند و بر اساس برخی از متون قدیمی معتقدند که نژاد برگزیده و فرزندان خداوند هستند و دیگر انسان ها برای خدمت به آن ها خلق شده اند و در غیر این صورت باید از بین بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل تسلیم نشود، ضربات بسیار سنگینی متحمل می شود

اسراییل تسلیم نشود، ضربات بسیار سنگینی متحمل می شود