مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:412023-10-24اقتصادي

جزییات جدید انهدام بزرگترین باند قاچاق فرآورده های نفتی در جنوب کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان امروز گفت: در نتیجه اجرای طرح کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در استان هرمزگان از ده روز پیش تاکنون، تیم های پایش با حضور 16 نفر از قضات به همراه 16 نفر از کارمندان و کارشناسان فناوری اطلاعات در جایگاه های استان مستقر شده اند و با تشدید نظارت ها گریزگاه های قاچاقچیان برای تاراج سرمایه های ملی را مسدود کرده اند.

وی در ادامه افزود: در نتیجه این اقدامات، کارشناسان مرکز آمار و فناوری اطلاعات دستگاه قضایی استان هرمزگان موفق شده اند با استخراج بیش از 4 ترابایت اطلاعات مربوط به تردد و سوختگیری های غیرمجاز صد ها خودرو و کامیون متعلق به بیش از دو هزار نفر را که در زمینه قاچاق فرآورده های نفتی فعالیت داشته اند، شناسایی کنند.

وی در ادامه افزود: در نتیجه تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده از کارت های سوخت، دوربین های نظارتی و خوانش پلاک ها توسط مقامات قضایی و کارشناسان فناوری اطلاعات، پرونده های زیادی در خصوص قاچاقچیان سوخت و سرباندهایشان تشکیل شده و توقیف خودرو های متخلف نیز از امروز آغاز شده است.

  قهرمانی خاطرنشان کرد: با بررسی این اطلاعات مشخص شد، مثلاً یک خودروی متعلق به قاچاقچیان، ده ها بار فقط از یک جایگاه پمپ بنزین سوخت گیری نموده و بر این اساس مجازات های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید انهدام بزرگترین باند قاچاق فرآورده های نفتی در جنوب کشور

جزییات جدید انهدام بزرگترین باند قاچاق فرآورده های نفتی در جنوب کشور