مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:502023-10-31سياسي

بخش زیادی از سوخت کشور توسط خودروهای فرسوده از رده خارج شده مصرف می شود


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به صرفه جویی دعوت می شوند، اما خودرویی تولید می شود که مصرف آن از درب کارخانه حدود 14 الی 15 لیتر(در 100 کیلومتر) است، - ایسنا/مرکزی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به صرفه جویی دعوت می شوند، اما خودرویی تولید می شود که مصرف آن از درب کارخانه حدود 14 الی 15 لیتر(در 100 کیلومتر) است، از طرفی بخش زیادی از سوخت کشور توسط خودروهای فرسوده از رده خارج نشده استفاده می شود.

علیرضا نظری، در همایش همیاران گاز ویژه دانش آموزان که 8 آبان ماه در سالن جلسات بیت حضرت امام خمینی(ره) شهرستان خمین برگزار شد، گفت: امروزه به واسطه شدت مصرف انرژی برق، گاز، بنزین و گازوییل و حتی منابعی مانند آب در کشور با بحران جدی و محدودیت مواجه هستیم.

وی ادامه داد: حرکت به سمت افزایش تولید به منظور جبران ناترازی در مصرف انرژی و منابع مطلوب است، اما مسیری نیست که به فرجام خوش منتهی شود.

امروزه به شدت در شرایط سختی قرار داشته و به لحاظ مصرف انرژی نمره قابل قبولی در میان سایر کشورها کسب نمی کنیم.

وی اضافه کرد: مردم به صرفه جویی دعوت می شوند، اما خودرویی تولید می شود که مصرف آن از درب کارخانه حدود 14 الی 15 لیتر(در 100 کیلومتر) است، از طرفی بخش زیادی از سوخت کشور توسط خودروهای فرسوده از رده خارج نشده استفاده می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش زیادی از سوخت کشور توسط خودروهای فرسوده از رده خارج شده مصرف می شود

بخش زیادی از سوخت کشور توسط خودروهای فرسوده از رده خارج شده مصرف می شود