مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-20فرهنگي

وزیر فرهنگ: فرهنگ دوستان ایران آماده بدرقه باشکوه دکتر اسلامی ندوشن هستند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن توییت محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است: - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی ورود پیکر محمدعلی اسلامی ندوشن به کشورمان، در جدیدترین توییت خود در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: فرهنگ دوستان ایران آماده بدرقه باشکوه دکتر اسلامی ندوشن متفکر فرهنگی میهن مان هستند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن توییت محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است: فرهنگ دوستان ایران آماده بدرقه باشکوه دکتر اسلامی ندوشن متفکر فرهنگی میهن مان هستند.

وقتی وصیت استاد مبنی بر آرام گرفتن در نیشابور را به استحضار آقای رییس جمهور رساندیم، بر تحقق این وصیت تاکید و فورا با خاکسپاری فرزند ایران در باغ مشاهیر نیشابور و در جوار عطار و خیام موافقت کردند.

روح بزرگش شاد.

گفتنی است، دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن شاعر، منتقد، نویسنده، مترجم و استاد دانشگاه تهران که در سال های اخیر در کشور کانادا و در کنار فرزندانش زندگی می کرد، اردیبهشت سال 1401 در سن 97 سالگی درگذشت.

اسلامی ندوشن در آثارش با نثری ساده و روان، ایران و ایرانی را در جهان پر آوازه کند و تلاش هایش برای پیوند نسل جوان با بنیاد های فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ: فرهنگ دوستان ایران آماده بدرقه باشکوه دکتر اسلامی ندوشن هستند

وزیر فرهنگ: فرهنگ دوستان ایران آماده بدرقه باشکوه دکتر اسلامی ندوشن هستند