مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-17سياسي

امام جمعه یزد: طوفان الاقصی هیمنه پوشالی صهیونسیتی را در هم شکست


امام جمعه یزد با بیان این‎که آمریکا تاکنون به بیش از 120 کشور دنیا حمله کرده است، گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی ارتش رژیم صهیونسیتی را در هم شکست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های امروز 26 آبانماه نماز جمعه مرکز استان، با محکومیت جنایت صهیونیست ها در غزه اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی بیش از 70 سال است که هر روز خانه های مردم فلسطین را بر سرشان خراب می کند و اسیران زیادی در بند این رژیم هستند.

وی افزود: صهیونیست ها قصد داشتند غزه و حماس را از بین ببرند، ولی عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی ارتش این رژیم را در هم شکست و ان شاء الله نابودی این رژیم آدم کش نزدیک است.

امام جمعه یزد گفت: صهیونیست ها در این 40 روز جنایت های زیادی مرتکب شده و کودکان بی گناه زیادی را به شهادت رساندند، این مساله نشان می دهد که صهیونیست ها بویی از انسانیت نبرده اند.

ناصری یزدی با اشاره به حمایت آمریکا از این جنایت ها، تصریح کرد: آمریکا تاکنون به بیش از 120 کشور حمله و تجاوز کرده و هر جا منافع خود را ببینند دست درازی خواهد کرد.

وی تأکید کرد: مردم فلسطین با خدا معامله کرده و با همه تجاوز ها و وحشی گری های این رژیم همچنان ایستاده اند و ایستادگی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: طوفان الاقصی هیمنه پوشالی صهیونسیتی را در هم شکست

امام جمعه یزد: طوفان الاقصی هیمنه پوشالی صهیونسیتی را در هم شکست