مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-12اقتصادي

حس تازه بافت قدیم محله پودنک شیراز با نورپردازی در شب و نصب گلدار بر روی دیوار


شهردار شیراز با اشاره به تغییرات بافت قدیم محله پودنک گفت: تغییرات صورت گرفته را می توان به جد ازجمله تحولات خاص شهری دانست که دیگر مناطق نیز می توانند با الگوگیری از این طرح و نوآوری زیبایی کلان شهر شیراز را صدچندان کنند.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به تغییرات بافت قدیم محله پودنک گفت: تغییرات صورت گرفته را می توان به جد ازجمله تحولات خاص شهری دانست که دیگر مناطق نیز می توانند با الگوگیری از این طرح و نوآوری زیبایی کلان شهر شیراز را صدچندان کنند.

محمدحسن اسدی امروز، 21 آبان از بافت قدیم پودنک، بزرگراه سردار شهید استوار و معدن شن و ماسه و کفترک و کارخانه تولید آسفالت و مصالح شهرداری شیراز بازدید و طی آن روند تولید آسفالت، زدودن غبار محرومیت و زیباسازی در محله قدیم پودک و آخرین اقدامات عمرانی پروژه بزرگراه سردار شهید استوار را مورد بررسی قرار داد.

شهردار شیراز طی بازدید از بافت قدیم محله پودنک بیان کرد: تغییرات صورت گرفته را می توان به جد ازجمله تحولات خاص کشوری دانست که دیگر مناطق نیز می توانند با الگوگیری از این طرح و نوآوری، زیبایی کلان شهر شیراز را صد چندان کنند.

وی با بیان اینکه بافت قدیمی محله پودنک رنگ تازه ای به خود گرفته است و سیما و منظر این محله با همکاری اهالی به کلی دگرگون شده است، افزود: رنگ آمیزی دیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حس تازه بافت قدیم محله پودنک شیراز با نورپردازی در شب و نصب گلدار بر روی دیوار

حس تازه بافت قدیم محله پودنک شیراز با نورپردازی در شب و نصب گلدار بر روی دیوار